Cersanit na swoim panelu podczas konferencji KDD pokazał swoje najnowsze innowacje. Mirosław Zapora, Projektant Wzornictwa Cersanit, opowiedział o opracowanych przez firmę rewolucyjnych miskach toaletowych ze spłukiwaniem wirowym, które czerpią inspirację z występujących w naturze wirów wodnych. Zaobserwowane zjawiska przełożyły się na jeszcze większą skuteczność spłukiwania.
Pozwoliło to na zastosowanie trybów spłukiwania wykorzystującego 2/4 litry wody, zamiast standardowych 3/6 litrów, przy bez utraty wydajności. Innowacyjny system spłukiwania sprawia, że miski Cersanit są zarazem oszczędne, skuteczne, higieniczne i przyjazne dla środowiska, wpisując się w ideę zrównoważonego designu.
Za to Piotr Wychowaniec – Sales Activation & Training Manager w Cersanit, podkreślił rolę doświadczeń klientów w budowaniu trwałych relacji z marką. „Klient nie zawsze pamięta, co kupił, ale zawsze zapamięta, jak się czuł” – powiedział, wskazując rolę na emocji jako czynnika, który sprawia, że klienci wracają. Doświadczenie klienta tworzy się od momentu poszukiwania informacji o produkcie, a kończy na wrażeniu wyniesionym po opuszczeniu salonu. Chodzi o troskę, zaangażowanie i szczerą chęć pomocy, które budują długofalową lojalność.
Brak komentarzy.